Shop More Submit  Join Login
×

:iconayla1991: More from Ayla1991





Details

Submitted on
August 31, 2013
Image Size
2.6 MB
Resolution
2797×1869
Thumb

Stats

Views
2,139
Favourites
271 (who?)
Comments
191

Camera Data

Make
Panasonic
Model
DMC-FZ150
Shutter Speed
10/600 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
5 mm
ISO Speed
200
Date Taken
Aug 31, 2013, 1:54:05 PM
Software
Adobe Photoshop CS2 Windows
×

Ayla1991 has limited the viewing of this artwork
to members of the deviantART community only.

You can log in or become a member for FREE!

:icondonotuseplz::iconmyartplz:

Photographer: :iconbellakiyu:

soaking wet (HOT!) Ciel: :iconshiyou-chan:

We went on a little Birthday-Con today and first our mood was at the bottom because of shitty weather and my new shoes xD
But as were already dripping wet we decided to take the chance and tried some wet photos :3



_______________
You are not allowed to post my photos on other websites (especially facebook you knallfrösche!) or do commercial things with them. Thank you!!

our YouTube-Channel: www.youtube.com/user/TheSoulch…
Add a Comment:
 
:iconevgenya-chan:
Evgenya-chan Featured By Owner Aug 19, 2014
Kawai *_* Thank you, you made my day, and inspired my yaoi-brain  new... hmm... maybe idea for manga ! xDDDDD I do not know, on what you have inspired me, but I like it, :""D 
Reply
:iconayla1991:
Ayla1991 Featured By Owner Aug 20, 2014
uuuuh that was a hot day :D NOT!
it is almost exactly ONE FREAKING YEAR AGO! that girl we spend our day with has her birthday in a couple of days :D
funny that I just made photos with her as claude just yesterday!
but these wet shots I`d like to re-do some time again - I cant resist that sexy charme here either *____*
Reply
:iconostentatiousparable:
ostentatiousparable Featured By Owner Jun 6, 2014
There is good cosplay and then there is GOOD cosplay you are the latter. I mean would go lesbian for you X) I love your account.  
Reply
:iconayla1991:
Ayla1991 Featured By Owner Jun 8, 2014
:iconpusheenohshiplz: ooooi shit THANK YOU!
:iconnyorononionplz: khehehehhehe sooo sweet :blush:
Reply
:icons0n0k0:
s0n0k0 Featured By Owner May 25, 2014
Sensual and sweet pic :D <3
Like your side profiles too (weird comment but had to say it anyway lol)
Reply
:iconayla1991:
Ayla1991 Featured By Owner May 26, 2014
aaaaaaaaaaaaw~ thank you .333 khihihi I like it as well, as Long as you cant see my nose xD because THAT Profile isnt nice any more xDDDDDD
Reply
:iconzeroyuki5997:
zeroyuki5997 Featured By Owner May 10, 2014
Oh hot damn! 
Reply
:iconayla1991:
Ayla1991 Featured By Owner May 12, 2014
:iconmonkeymeowplz: thank you for your comment as well and for coming by :333
Reply
:iconzeroyuki5997:
zeroyuki5997 Featured By Owner May 24, 2014
No problem gurl c: 
Reply
:icongeeklez:
geeklez Featured By Owner May 4, 2014  Professional Traditional Artist
Kiss her! Kiss her! Kiss her! Kiss her! Kiss her! 

Kimmy
Reply
Add a Comment: